te voelen. Volgens Ni

Friday, September 28, 2018, by caicai2017
Met elke voetaanslag op de stoep brengt een loper energie over in de schoen. Die energie wordt geabsorbeerd door de demping van de schoen en duwt hem naar beneden. Wanneer de Adidas ZX Flux Femme hardloper haar voet optilt, zet de demping opnieuw uit en stuurt een deel van die opgenomen energie terug. Hoe meer energie Nike Air Max 2017 Dame terugkeert, hoe bounceler en veerkrachtiger de schoen zal aanvoelen. En elk procentpunt telt, omdat hardlopers typisch een onderscheidend verschil in energierendement kunnen voelen, www.airmaxskobutikdk.com zelfs bij een verandering van 1 tot 2 procent. Maar energieretour is niet alles. Zelfs als een schoen 100 procent energie teruggeeft, is het enige wat je doet, je de energie teruggeven die je erin hebt gestopt, het genereert geen nieuwe vormen van energie. Het middenzoolschuim van de ZoomX is ook ongelofelijk licht met de volledige Nike Air Max 90 Mujer Rosa schoen van maat 10, die 8,5 gram weegt en de dames 8 met 6,9 gram. Ter vergelijking, dat is zwaarder dan de Elite Zoom Vaporfly 4 procent, maar ongelooflijk licht in vergelijking met de meeste hardloopschoenen op Adidas ZX 700 Dame de markt. De Pegasus Turbo heeft ook een hielkraag die is ontworpen om weg te buigen van de achillespees, die Nike Air Huarache Mujer beweert wrijving te voorkomen en irritatie op dat gebied. Toen ik ze probeerde, voelde ik absoluut geen wrijving of druk in dat gebied, maar dat is zelden een plaats waar ik problemen heb Nike Air Presto Dame in elke hardloopschoen waar ik in sta. Het bovenste deel heeft een doorzichtig gaas met Nike Flywire-kabels die wel je voet maken voel je veilig in de schoen. De rubberen buitenzool heeft ook kleine wafelzuigers die bedoeld zijn om impact te absorberen en tractie te bieden. De focus van de Pegasus Turbo op de tussenzool is niet Nike Roshe Run Femme anders dan wat andere hardloopschoenbedrijven tegenwoordig doen. Het afgelopen jaar heeft Nike gefocust op twee nieuwe technologie?n voor tussenzolen: de ZoomX en de Epic Reacts, die beide bedoeld zijn om het energierendement te verhogen. Vorig jaar bracht Brooks Running zijn Levitate-schoen uit met een volledig opnieuw Nike Air Vapormax Femme ontwikkelde middenzool met de naam DNA AMP, die een rendement van 70 procent oplevert, het hoogste van het bedrijf. Al deze innovatie rond energieretour is opwindend, maar het is belangrijk op te Nike Air Max 90 Homme Bleu merken dat er veel meer factoren zijn die de prestaties van een hardloper be?nvloeden, zoals spiervermoeidheid, dan alleen energieretour. Een beter begrip van hoe al deze dingen samenwerken, zal uiteindelijk alle hardlopers helpen hun doelen te bereiken. De schoen voldoet zeker aan zijn lichtgewicht claims, maar hij heeft Adidas Superstar Herre ook een ongelooflijk zacht, pluche-achtig gevoel. En de energieretour is meteen duidelijk. De eerste keer dat ik ze droeg, merkte ik dat ik sneller rende dan mijn trainingsplan vereiste, zonder de verandering te voelen. Volgens Nike zijn deze schoenen ontworpen om je te helpen bij lange en korte trainingsregimes. Terwijl www.homoludens.fr ik deze zomer train

te voelen. Volgens Ni

No posts

B_other_topics B_reply